Cha cha

Hej hej alla goa
Har press på mej att uppdatera så det är väl bästa att göra det så jag inte blir utkastad på Drakens blogg hihihihi

Ja jul och nyår har varit toppen bra och jag började jobba i går och har även jobbat i dag så jag är jätte trött nu

Men I morgon ska vi åka och gratuleraGabriell som har fyllt år får se om vi ska till sköllersta eller kumla beror lite på hur mamma mår,

Har väntat ett tag nu på att Cathrine ska komma upp o ta en fika med mej men hon har väl glömt var jag bor hahaha

Men men Nu ska jag äta en macka tror jag o sen är det natt

Älskar alla mina nära och kära
Kram på er alla .Hur söt är inte  jag då

Kommentarer
Postat av: Draken

Hihi..... nu hade du tur som slapp bli utestängd från min blogg..... det hade inte varit roligt att få stanna ute i kylan :) När du minst anar det så kommer jag på fika!!!

2010-01-09 @ 12:59:32
URL: http://drakenorebro.blogg.se/
Postat av: vofflan

de va fan på tiden :O haha :D

2010-01-09 @ 13:14:48
URL: http://voofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0