Tisdag

Idag är jag Ledig eller ja från jobbet i allafall
Ska ut o handla med svärfar och sen ska jag städa av lite här .. blir ju så vackert på golvena när hundarnaspringer ut o in nu när det är lerigt o geggigt ute.

Sen ska jag väl inte göra så mycket mera eller jo det ska jag ju ,,,har ju styrelse möte i kväll Genom jobbet ..
Ja det är ju inte så ansträngande ..

Nu ska jag försöka få upp min älskade Gubbe som nannar kudden fortfarande så vi kan åka iväg om en stund.

ha det så bra och Ni får komentera det gör ingenting hihihihihi

Kram på er där ute

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det låter ju bra att du är ledig och allt ju :)

Ja det blir ju jätte rent på golven har jag märk nu :)



Ha en trevlig kväll :) hoppas du kommer in i beas rum ikväll och pratar lite :D

2009-11-18 @ 18:38:10
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: Bea

Skönt att vara ledig :D

Puss <3

2009-11-18 @ 21:18:32
URL: http://missbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0