Söndag

Idag är det söndag och det är kväll och mörkt ,,,,Blää vill ha snö så det ljusnar lite ..

Idag Kom Micke och Nettan med Molle så vi tog med scooby och molle till Hundplanen och Jisses vad dom sprang ,,

Och som dom flesta vet så har vi ju vita hundar men när vi kom hem så var dom svarta under och gråa på ryggen hahaha men roligt hade dom .

Senare var jag till Svärfar för att hjälpa honom med städning ,, När jag kom hem var maten nästan klar så då åt vi .

Nu på kvällen har jag vikt tvätt och tvättar lite eftersom jag tydligen aldrig tvättar hmmm undra vem som tvättar här.

Nu ska jag kolla om nån vill ha Kvällsmat själv ska jag nog ta lite filmjölk namnam..

ha det så bra därute KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0