Söndag

Ja det är Söndag kväll nu och regnet bara öser ner trist men sant.
Idag har  Vi hjälpt tjejerna att storstäda tvättstugan det blev så rent och fint hoppas det kan hålla i sig i några dagar i allafall.

Nu är min hand helt slut körd kan knappt skriva här men men det ger sej väl ..

I morgon är det dags att jobba igen men sen är jag ledig Tis och ons sen jobb tors och  fredag.

Onsdag åker Uffe till slovenien och spelar poker hoppas det går bra för honom och att han kommer hem med lite pris pengar skulle ju inte sitta fel så här till Jul .

nu ska jag se om det finns nåt att titta på på tv ,,

Höres en annan dag
Ha det så bra ,, Kram på er alla ..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, tråkigaste vädret! Här nere i trollhättan har det regnat varje dag sedan jag kom hit. Vi får hoppas på en fin vinter istället :)



Jag håller tummarna för Uffe :) Brukar ju gå åt en del pengar såhär i juletider.



Kram kram <3

2009-11-23 @ 19:33:56
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0