Lördag och regn

Idag är det lördag och det är regningt och mörkt ute

Väntar på mat nu sen blir det att slappa fram till Körslaget börjar ..
Vem hoppas ni ska vinna ?
Själv hoppas jag på Ola men det är mest för familjefriden hahahaha Bea kommer flippa ur om han blir 2 a

Men som sagt inte har jag gjort mycket i dag fick fin främmande på eftermiddagen Petson och Vicky kom förbi en stund det var trevligt

Min älskling står vid spisen och fixar mat det är han bra på hihihihihi  vad han än gör så blir det gott ..

Nä blir nog inte mer än detta just nu

Ha det så bra därute kram på er

Och till min familj ....jag älskar er mest ...

Kommentarer
Postat av: Bea

HAN VANNNNNNNN, och jag fick lite små damp xD :P



Puss på dej <3

2009-11-15 @ 16:25:32
URL: http://missbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0