Lördag eftermiddag

Nu är det lördag och min hand är helt knäpp vill i nte alls som jag vill men kan bero på att jag har klippa 2 av mina 3 hundar ,,,,,får  ta scooby i morgon fixar inte det i dag ,

Annars har veckan vart lungn .. i morgon ska jag hjälpa tjejerna att storstäda tvätt stugan ,,,blääää men vad gör man inte för att hjälpa till

Måndag är det jobb igen sen ledig tis,ons jobb tords och fredag ....
Uffe åker ju på onsdag så då blir jag själv med Ungarna..

På fredagen nästa v kommer en vän till Bea och hälsar på oss ska bli kul att träffa honom ,,

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva om mera så jag kanske återkommer senare i kväll
Ha det så bra Kram

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det ska bli kul och träffa dig/er med :)

2009-11-22 @ 14:53:26
URL: http://voofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0