Hej Igen

Ja det blir ett tag emellan bloggarna .
Jobbar ju nu som dom flesta vet och det är jätte kul ...jag trivs som fisken i vattnet
Men när man kommer hem är det ju annat som ska göras så jag är såååå trött så här på fredags kvällen

Ska försöka bättra mej med Bloggen jag lovar

Ja nu närmar det sej Slovenien resan för uffe Han är ganska spänd kan jag lova ,, han tycker det ska bli jätte kul att få åka iväg och det förstår jag inte varje dag man får göra det
Hoppas han har turen med sej o kan komma hem med lite pengar till sin fru hahahaha

Julen närmar sej med storm steg och vi blir hemma här med min goa släkt blir si så där en 28 personer men det är roligt att träffas så många på en gång blir ju typ bara på Jul man ses alla på en gång .

Måste planera in lite mat platser men som mamma alltid säger finns det hjärte rum så finns det stjärte rum ...
Det ordnar sej alltid

Barnen dom kämpar på i skolan Herregud Angelica tar studenten i sommar oj oj vilken häftig känsla.

Nej nu ska jag gå in o busa med Bea hahahaha Ha det så gott där ute kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Bea

Busa med mej? xD

Jusfan,, nu kommer jag ihåg :D

Hahaha, när jag blev tjurig eller nått xD



Puss <3

2009-11-15 @ 16:26:55
URL: http://missbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0