Godmorgon Världen

Oj oj nu var det länge sedan jag skrev  men det är fullt upp med kurs och allt som ska göras
Förra veckan va jag sjuk är fortfarande jätte snorig ..

Denna v går jag Mån,Ons,fred i skolan
På Tisdag är det utvecklings samtal med Ica,,,

Annars har det vart lungt i går var jag o hälsade på mamma en sväng sen gjorde jag inte mkt mera

Nu är det inte långt kvar till sommarlov för barnen vad skönt för dom ...Ica o Bea har sökt sommar jobb håll tummarna att dom får det.

Fredde ska vara med Ove i hans stuga o gräva och måla då tjänar han oxå en peng på lovet

Om några veckor börjar jag min arbetspraktik det ska bli kul att komma ut i arbetslivet igen,, Jag kommer vara ledig 5 v i sommar ,,,,skööönt

Nu ska jag busa med Oliver innan han tar ner mej här ..

Kram på er alla vänner


Kommentarer
Postat av: Ina

vilka tider ska du praktisera? vilka dagar osv?

2009-05-12 @ 20:47:32
Postat av: Bea

Jaa, hoppa vi får jobb.

Kram <3

Love you :D

2009-05-12 @ 22:19:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Annelie

Ina

Jag vet inte riktigt ännu ska dit upp och lägga upp ett schema någon dag ..men vet att jag kör 2 v ibörjan av juni sen är jag ledig i sommar o kör i gång i agusti igen ,,

Kram

2009-05-13 @ 07:58:53
URL: http://anneliej.blogg.se/
Postat av: Annelie

BEA..Ja det får vi verkligen hoppas ,,

Kram

2009-05-13 @ 07:59:37
URL: http://anneliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0