Lördag Morgon

Sitter här medans alla andra sover i familjen
Jag har haft Oliver hos mej i natt så att Bea får sova ut då han vaknar tidigt den lille busen så 06.30 väckte han mej då ville han ut o efter det få mat

Bea har inte haft en sov morgon sen vi hämtade Oliver så det är alltså 5 veckor nu tyckte jag att hon skulle få det ..
Jag har erbjudit mej förut men nej då hon har tagit hand om han själv hon är jätte duktig med honom går promenader och tränar honom med hjälp från syrran som oxå tycker det är ljuvligt med lille Oliver ...eller lille hmm han är 13 v i dag o nu ligger han säkert runt 14 - 15 kg oj oj var ska det sluta

Ska ta mej en sväng ner till Björkris sen tror jag ,,

jag vaknade med sån öron värk på vänster öra fyy hoppas det ger sej snart

ja i kväll är det melodi festivalen ..vad tror ni ? vem vinner ?

nu ska jag fortsätta srfa runt lite
ha en bra dag  Kram på er alla därute

Kommentarer
Postat av: draken

Hello Brickehill! Jag hoppas att Agnes vinner men det är sjukt många som är bra i år... bäst att jag ställer upp själv nästa år!

2009-03-14 @ 18:19:04
URL: http://drakenorebro.blogg.se/
Postat av: LINN

Jag har fått pityriasis rosea

en hudsjukdom men den går över om typ mellan 8 veckor och 3 månader.

2009-03-15 @ 20:37:46
URL: http://helloblondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0