God morgon

Jaha då har det gått ett tag sen sist då
Japp den 6/4 börjar jag en Rehabkurs i 8 veckor funkar det bra med min värk och ont så blir det 8 veckor till efter det med arbets praktik

Ska bli kul att komma ut o träffa nya människor ...(hoppas Jag )

Ja i Tisdags hade jag möte med Öbo ang Hundklubben så nu kör vi i gång igen med nya krafter och Nya medlemmar ska bli kul att komma igång med lite Hund träningar och agillity osv ,

Idag åker vi till Mamma en stund i Hallsberg  Lillebror ska hänga på oxå åker ju ändå förbi honom.

Sen i kväll är det som vanligt promenad med Hundklubbs gänget Hoppas det inte blir så satans kallt

Mina vänner på Björkris tänker på er och det ni måste gå igenom i morgon vi finns här om ni behöver oss det vet ni KRAM

Nä nu ska jag busa med Oliver innan han tar ner mej här en väldigt busig hund är han hihihi

Ha det så bra där ute mina vänner KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0