Fredag

Ja Idag är det då fredag skönt
Denna vecka har varit lugn
Idag ska jag På ett möte då jag den 6 april ska börja en rehab kurs som ska öra att jag kanske kan komma ut o jobba lite grann det ska bli kul
3 dagar i v 3 Timmar / dag lagon takt att börja är ju även på Föreningen trädet på tisdags kvällar det är jätte kul och skönt att komma ut bland folk

Tvättta och städa blir det på efter middagen
Annars tror jag det blir ganska lugnt i helgen ,, Känns som om det var något jag skulle göra men kommer inte ihåg men men ploppar väl upp i skalllen under dagens gång

Nu har jag hittat en jätte bra karda till Oliver som verkligen tar bort hans lösa päls + underullen härligt att kunna ta bort det ute o slippa det på golven

På Tisdag ska jag ha en träff med öbo ang Hundklubben vi ska dra igång ordentligt igen försöka få in mera medlemmar och göra flera aktiviteter det ska bli kul nu till våren att kunna göra en del saker med andra hundägare ..
Alltid roligare om man är lera

Nu ska jag gå in o väcka sonen som sover för fullt
ha en bra dag Kram på er där ute

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag fick reda på det idag ang. vattnet, blev så sur bara för att i varberga hände en liknade sak och då "glömde" de att dela ut information om det fast det var planerat avbrott!

2009-03-09 @ 18:39:15
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Ullis

Var köpte du kardan och vad kostade den? Skulle en sådan passa till Pirre?

2009-03-12 @ 09:33:07
URL: http://minizoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0