Lördag

Hej hej ja jag är ju inte någon varje dags bloggare inte men men ..
Ja denna vecka har jag jobbat på trädet

 Igår blev jag biten i fingret av en katt som inte ville ta medicin men men tappar väl fingret hihihihihi

Idag har jag vart o hälsat på mamma och hon ger mej så mycket energi när hon är så pigg o glad sitter och rör på händerna blir så glad av att se det gå åt rätt håll med henne,,,

Nu håller jag på i tvättstugan tvättar lite mattor vi har ju haft en liten Rasmus här som gillar att lyfta på benet lite varstans..

Vi har ju parat Flingan så nu hoppas vi på valpar i slutet på juli

Nä nu är det Tvätt stugan igen ,,

Just det jag lägger in en bild på min Pappa som min kusin hittat bland kort o prylar efter hennes pappa ja vad säger ni var vi lika pappa och jag ...Han finns tyvärr inte bland oss längre ,,,

Tänker på dej Lille Sacko och din matte ...Ni klarar detta ,,,

Kram kram på er alla därute




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är ass lika ju :P

Kram & älskar dej <3

2009-06-07 @ 20:31:55
Postat av: matilda

hahaha otäckt vad lik freddan är honom=) ja inte otäckt så men du fattar shit vad likt freddan, men inte dig hihi

2009-06-10 @ 02:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0