Tisdag

Idag har jag tagit det lungt på dagen Sen kl 18 började jag jobba ,,ja ni läste rätt jag har börjat arbetsträna på Föreningen trädet ska gå några timmar 2 dagar i veckan så tisdagar är det kvällar mellan 18-21 ca
Andra passet får jag reda på i morron ,,detta för att försäkrings kassan vill se hur mkt jag klarar av att göra eftersom jag har ont jämt och alltid

Den 8/2 åker vi på en kryssning till Åland härligt ..Men så idag fick jag tid för en operation på min arm som ska ske den 29/1 så när jag åker till åland så har jag då hela armen i paket hmmm inte kul ,,,,Sen har jag hört många som gjort denna operation och blivit värre ja så nu vet jag inte hur jag ska gör ,,Krångligt mm men men det löser sej ...Tänker iallafall inte ta den tiden då jag vill kunna skära min egen mat när vi åker bort ...

Ja I morgon ska jag tvätta lite men annars blir det lungt

Ha det så bra därute
ram på er alla

Kommentarer
Postat av: Mia

JAAAAA!!! Pysselkvällar för vuxna i lokalen låter SUPERROLIGT! Jag kommer på stört! :D



Hur var det på nya jobbet då? Kommer ihåg att de ville ha mig att arbetsträna på trädet förut också, men av någon anledning jag inte kommer ihåg så blev det aldrig av.



Massa kramar!



Ps. Kul med kryssning! :)

2009-01-14 @ 23:02:21
URL: http://sathyrica.com
Postat av: Ina

mig får de då inte skära i nåt mer! no way... för vems skull? f-kassan? nope,, nej nej. hujedamej.

Massor med kramar till Du.

2009-01-16 @ 00:56:00
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0