Fredag

I dag är en lungn dag tvättar lite och har varit o handlat lite men annars så tar jag det lungt
I morgon blir det björkris vägen ett tag på dagen ...
Är trött idag

Idag tog jag mej i kragen o kontaktade min ena kusin som jag inte sett på 14 år ,,han svarade och tyckte det va jätte kul att höra av mej så nu ska vi fortsätta o så ska vi ses Jag Peder Vevve och Linn, dom är det ända jag har kvar på pappas sida så jag vill verkligen träffa dom och behålla kontakten.

I morgon tar jag det nog lungt oxå ..ska vara barn vakt åt Ebba skruttan ..

Har inte så mycket mer att skriva nu ..
Ha det så bra därute
Kram

 

Kommentarer
Postat av: Ina

njut av bilden - för idag är det Vitt vitt vitt =)

2009-01-03 @ 09:55:10
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0