Blää dag idag

Kallt kallt och när det är kallt så får jag sååå ont i hela kroppen kan knappt röra mej idag händerna svullnar o värker o nacken kan jag knappt vrida ,,
Oj oj bara skit

Så nu fick jag gnälla lite ..

Tänkte ge mej ut på en promenad men upptäckte att det blåser ju satan ute då är det ju inge skönt att prommenera

Så det blir nog att vara inne o hålla sej varm och bara mysa ,,,skulel vilja ha en öppen spis mmm vad skönt att ligga framför o bli varm o go ..

Ja ja jag får krypa ner i ett bad inte illa det heller,,

Får se om lillebror kommer in nåt idag köpte strumpbyxor till Ebba i går för 10 kr paret ,,,sånt tycker jag om när det är billigt
Super skönt att ha under termobyxorna ,,

Ja nu har jag inte så mkt mera att säga ..kanske åter kommer senare

Ha det så bra kram


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag Vill Ha den där låtsas-öppna-spisen vi såg igår!! ujujuj, vad skönt.. jonathans fårskinnsfäll och ligga framför spisen med fleesefiltar... härligt...

Handdukarna blidde toppen efter tvätt!!! åk dit!

2009-01-06 @ 16:15:33
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0