Torsdag morgon

Ja i dag är det Torsdag och jag vaknade med skalle bang = Huvudvärk
Men men hoppas det ger sej under dagen ,,

I dag ska ja städa lite behövs ju ibland när man har hundar som springer ut o in hela tiden

Oliver växer så det knakar om honom hihihi vart ska detta sluta ,,
Nu är han 12 veckor och väger dryga 11 kg ,, han är så fin och go och BUSIG hittar på sat tyg hela tiden den rackarn ,,

På lördag är det kalas för Sam , Jamie och Ida ,,,tar alla på en gång ,,,

Angelica ska göra deras tårtor ..
Gå in på Tjejernas bloggar så kan ni se några av tårtorna dom gjort ,,,dom är både fina och goda ,,

Nää nu tog det slut på vad jag ska skriva ,,
Återkommer kanske senare ,, ska försöka bli av med min skalle bang nu ,,
Ha det så bra därute ,Kram på er alla
 
 

Kommentarer
Postat av: Melissa

Om du vill så får du gärna ta upp det. Jag tror inte Öbo kommer ta mig på så stort allvar om jag ringer och klagar känns de som.. :( Jag tänkte gå dit imorn och hämta silicon lister till altanen, ska försöka nämna det lite försiktigt... eftersom vi fått brev hem där de står att hundar SKA vara kopplade så BORDE de gälla ALLLA hundar eller vad tycker du? Finns vissa här som alltid har sin hund lös... ska de finnas undantag??

2009-03-04 @ 23:31:04
URL: http://meliiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0