Nu smäller det!

Inatt åker uffe till Tallin för att spela live poker något han aldrig har gjort förut eller jo med kompisar men inte en så här stor turnering med människor från alla olika länder
På måndag kväll kommer han hem igen förhoppningsvis med bank kontot fullt hihihi ,,, då blir det handla av hahaha

Annars har det inte hänt så mkt Oliver växer så det knakar han är nu uppe i 10,3 kg och fyller 12 veckor på lördag.

Han är jätte fin o go men om dessa valp tänder kunde ramla ut nu hahaha

Just nu så tvättar jag lite

På söndag ska vi på 8 års kalas lillan blir stor mickis fyller 8 år ...herregud så fort tiden går ,,

Har sovit halv taskit i ett par nätter drömmer så konstigt inte mardrömmar men ändå ...Härom natten väckte jag uffe o fråga om han ville köpa en häst för jag va hästförsäljare hahaha han trodde jag flippat ur helt
O i natt fånga jag in sånna här jätte stora fåglar (emuer) tror jag dom heter jag jobbade åt djurpolisen hahahaha ja ja så länge det inte är mardrömmar så går det ju ..

Nää nu ska jag ta hand om tvätten
ha det så bra där ute kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0