Det var ett tag sedan !!

Jaha nu var det ett tag sedan jag bloggade ..
Tyckte det var dags nu
I fredags var Olivers uppfödare här och hälsade på det var väldans trevligt ....Underbara människor
Dom bor mitt i ingenstans på landet och har en massa kaniner så vi passade på att fråga om dom ville ha 2 till o det ville dom gärna ,,
Så Nu har Harry och Junior flyttat och ska eventuellt bli pappa båda killarna ,,,kul kul ..
Så familjen var här i dag och hämtade dom

Så nu har jag några kaninburar till salu bara hojta om ni är intresserade

Igår ramlade Bea när hon var ute med oliver och slog handen så idag har vi vart på röntgen men det va ingen sklett skada som tur var men ont har hon stumpan ..

Men vad snö vi har fått ..hoppas det ligger kvar nu då till sport lovet ,,
Ja som ni kanske vet har jag börjat jobba lite grann ...På Föreningen trädet ,,Jag jobbar tisdagar på kvälls tid med tjej verksamhet och torsdagar på dagtid i cafet ,,,det är Jätte kul ,,, Härligt att komma ut o träffa folk ,,

ja nu har jag inte så mycket mera ,,,
Men var rädd om er i halkan
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0