Dags igen

Jaha då var det dags att vara sjuka igen då ,,detta är ju inte klokt förskylning som inte bryter ut bara ligger o gror
Nu Ligger Båda tjejerna igen i feber ont i halsen o mår illa ..

Jag är jätte snorig kladdig i ögonen uffe lika så

Den som klarat sej bäst är ju Fredric som vanligt han blir sällan riktigt sjuk men när han väl blir det då är det inte kul
Tur att han mår bra han ska med Trädet till storstens höjden i kväll och åka slalom hihihi han har aldrig åkt slalom men men nån  gån ska ju vara den första .

Jobbade i går vi gjorde våra egna Pennskrin med tjejerna det va kul och fina blev dom.

Oliver växer och är nu stooora killen han är så söt och duktig säger till när han vill ut o bajsa kan komma lite kiss inne men bajsa det gör han ute ,,
Igår var Ina & David här med sina hundar och Oliver busa med Lilo oj vad kul dom hadde .
Det måste dom få göra flera gånger. 

Ja nu närmar sej Tallin resan för Uffe han börjar få resfeber tror jag hihihihi
Ja ni som har missat det så ska han rill Tallin för att spela en live poker turnering som han har vunnit kul kul skönt att det inte va jag som vann den hihihi

Nää nu ska jag ta lite frulle o sen krypa ner i sängen igen ,,,Ha det så bra därute Kram på er alla
Längtar till Våren nu ..
 


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Va!? Få se på pennskrinen. Upp med bilder bara! :)

Ps. Krya på er.



Kram!

2009-02-06 @ 03:26:04
URL: http://sathyrica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0