Snart Julafton

Ja i dag är det dan före julafton
Har vart fullt upp senaste veckan med inhandling av mat och julklappar ,, Nu är det bara lite städ kvar på Altanen sen är jag klar.

I morgon kommer mina nära och kära så vi blir många här i morgon

Idag åkte Kristoffer hem men han är snart tillbaka en underbar kille vi bara älskar honom ...Lungn och trevlig lite blyg men men det ska väl snart släppa hahahahah

Idag har vi vart på kalas också Samuel blev ju 10 år idag hurra hurra

nää nu ska jag återvända till bingolotto sen ska jag göra godis och så ska vi äta Gröt mums ...

Ha en UNDERBAR jul alla kära och nära

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Varit en trevlig vecka/helg :) tackar för att jag får komma :)

och ja e inte blyg(A)

2009-12-24 @ 09:53:22
URL: http://voofflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!

2010-01-07 @ 16:54:44
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!

2010-01-07 @ 16:55:05
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!

2010-01-07 @ 16:55:18
Postat av: Draken

Skärpning Annelie! Nu är det flera dagar sedan du sist skrev och om du inte skriver snart så är du portad från min blogg! :)

2010-01-07 @ 17:50:10
URL: http://drakenorebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0