Vardag igen

Ja Idag börjar Fredric i skolan tjejerna börjar på Torsdag skönt att få gå upp igen på morgonen ,,har ju blivit lite ditt som datt med den saken

I går Firade vi Uffe som fyllde år Emmy som blir 18 idag GRATTIS Gumman och maja som Fyllt 8 år

Snart ska jag köra igån min arbetspraktik igen det ska bli otroligt skönt att komma ut lite .

Ja Valparna dom växer så det knakar nu är dom drygt 2 veckor Ögonen har öppnat sej och dom tränar på att gå ..morra och skälla
Inatt kl 04.00 va det ett imla liv i valpbädden så jag gick upp för att kolla till dom ,,,då skulle dom leka med mej ..vifta på svansen och bjebba hahahaha jag kunde inte annat än att skratta åt dom små liven .

I morgon ska vi ut och handla ska även på Ikea o köpa hunsmatskålar till små liven ...

Hoppas ni har det bra därute ,,
Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Mia

Dom är så söta att jag nästan dööör!

2009-08-18 @ 00:43:28
URL: http://blogg.miawiborg.se
Postat av: Anonym

börja blogga hahaha

2009-09-29 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0