Snart Vardag Igen

Ja då åter går vi snart till det normala i gen med skola o kurs
det har varit en underbart skön påsk med fint väder vi har grejat på baksidan o idag ska jag göra klart Rabatten på framsidan.

Har även fått bort en av kaninburarna hoppas den andra kan försvinna oxå snart hihihi vill bli av med den eftersom jag inte har några kaniner kvar.

På Påska afton var vi till mamma & Pappa på kalas då pappa fyllde år alla mina syskon var där det var kul att träffas hela högen på en o samma gång

Idag ser vädret inte lika fint ut som det har varit men det kan vara skönt med lite moln oxå bara det inte snöar så är jag nöjd.

I morgon ska jag på enyoj igen  o träna ,,jag går kurs tis,tor och fred denna vecka

Hundarna trivs nu när dom kan ligga så mycket på baksidan o bara gassa o mysa i solen o skuggan .

Nä nu ska jag vakna till o göra lite nytta
Ha det bra därute
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ina

Hoppas din vecka blev bra.. har en off-period.. Massor med kramar.

2009-04-18 @ 00:43:55
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0