Fredag

Ja nu är det fredags morgon och Angelica har precis gått till bussen dom andra sover fortfarande men hon Praktiserar torsdagar och fredagar på Bullvivan och börjar kl 06.00
Idag ska jag på studiebesök på praktik centrum hoppas det blir kul.

Igår så städadade och tvättade Jag med hjälp av Bea senare på eftermiddagen så gick vi hundpromenaden och det var riktigt skönt i det vackra vädret och många  var vi 8 st hundar det är ju så kul när vi blir många.

Ska visst bli skönt väder i helgen så jag ska bara slappa och små pyssla lite ..i morgon far vi till marieberg tror jag de var något jippo nån som skulle uppträda som Tjejerna inte ville missa..

Nä nu ska jag snart väcka upp Bea sen ska jag göra mej i ordning och fara i väg.

Ha det så bra nu mina goa vänner kram på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0