Lucia

Idag är det Lucia ,,Vi har en tradition på våran gata att ihop fira lucia
Det gör vi med att vi går ett lucia tåg med både barn o vuxna
Efter det fikar vi i lokalen o har lite lottdragning

Så nu ska jag förbereda lite ..

Jaha nu är jag tillbaka ..nej inte vart det nån skinka inte men men det va jätte gott med glögg o skinkmackor
Jag vann faktiskt en påse med mandariner inte illa det heller

Min älskade man har jobbat med bilen i 2 dagar nu startmotorn pajjade men nu går den kanon fint igen
Tur att man slipper lämna in bilden i sånna lägen att gubben är så duktig o gör det mesta själv
I love him
Nu ska jag ta på mej lite mys kläder o bara ta det lungt
Var rädd om er mina vänner
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne... o lilla vovven ebba

Haha.. kul, sparar i favvoriterna :-D

2008-12-13 @ 21:29:08
Postat av: Annelie

Ja det tycker jag du ska göra

Kram

2008-12-13 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0