Lite tur hade jag i går och idag

Spelade en poker i förrgår så jag vann en biljett som jag spelade igår och vann en biljett där oxå tills i morron där kan man vinna massor med pengar Håll tummarna för mej i morgon
Idag spelade jag samma och vinner en biljett igen men eftersom jag redan hade en så vann jag 1000 kr inte illa så här i juletider

Idag har vi bara tagit det lungt har städat lite i morron blir det oxå lungt på måndag ska jag tvätta mattor och köpa dom sista julklapparna
Tänkte Bada hundarna oxå innan jul det behövs verkligen

Snart är det julafton då kommer Mamma & Pappa o alla mina älskade bröder med familjer många blir vi men kul ska det bli

Hoppas det gick bra för er idag gumman när du o din syster var iväg till pappa och hälsade på

Nu ska jag ta en kopp kaffe och softa lite som vi ungdomar säger hihihi
Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0