Julafton

Å så var julafton över och jag är jätte trött och Jätte Nöjd,,
Har haft en underbart trevlig och lungn Julafton ...
Mina Bröder och deras familjer och mina  föräldrar kom runt 14 tiden sen vart det massor med mat lite senare kom Tomten och alla vuxna hade jätte roligt åt tomten en lustig tomte i år ..

Barnen tyckte det var spännande och kul när Tomten vart här .

Sen delade vi ut resten av klapparna och alla började riva o slita för att kolla vad dom fått

Själv fick jag en underbart fin jacka av min man en super mysig pyjamas + Glas underlägg + Ett örngott där det står världens bästa mamma på av mina barn ,,

Mannen i mitt liv fick oxå fina klappar  Vinställ och örngott med samma text som jag fast med pappa ....vin flaskor till stället

Underlakan fick vi ihop av mamma o pappa o så julklapps bytet med mina bröder fick vi 2 jätte fina kaffe muggar

Barnen blev Jätte nöjda med sina julklappar ..Vi ska åka o köpa angelicas i morgon hon fick pengar så hon får välja själv vilken sorts juice press hon vill ha ,,
Ja det blev en härlig julafton med massa god mat och trevligt sällskap

Nu bär det snart av till sängen är helt slut
Ha det så gott mina vänner
Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Samuel blev överlycklig när han öppnade julklappen från fam. jansson =) god jul gumman!

2008-12-25 @ 12:01:52
URL: http://inapersson.blogg.se/
Postat av: victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

2008-12-28 @ 14:10:56
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0