Ikväll gäller det

Jaha då ska man spela en stor turnering i poker i kväll då jag vann en biljett dit och det bästa av allt är ju att jag inte betalat något.

Så kl 21 ikväll mina vänner håller ni väl tummarna för mej

Återkommer senare eller i morgon om hur det gick ...men hoppas kan man ju alltid göra ..

Idag har Tjejerna badat hundarna och jag har Fönat o kardat så imorgon ska dom klippas måste ju få vara julfina dom oxå ..

I morgon ska jag även tvätta mattor och kläder köpa dom sista klapparna ..

Ha det så bra där ute alla nära o kära
Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

nu ska jag stupa i säng, kuligt att vara med när du spelade!!

2008-12-22 @ 02:39:27
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0