Handlat

Ja idag har det varit full fart har Julhandlat
Kl 8.00 stog vi vid Willys skönt när det är lite folk '
Idag hade Fredric skolcup i fotboll hans klass vann hela rubbet jag var där o hejjade så klart .

Ja som sagt jul maten är färdig köpt nu är det bara lite klappar kvar men vi har ju tid på oss

Så ska jag börja "arbets träna " på Föreningen trädet i januari lite för att komma igång och se vad jag skulle kunna jobba med med värken jag har .

Idag köpte Beatrice en alldeles egen laptop med sina sparade pengar gissa om hon var  glad när dom kom hem med den .

Så kom ett paket från ellos med lite julklappar  gjorde några bra fynd men kan inte avslöja dom här hihihi det får bli efter jul.

Hittade en så snygg jacka idag som jag  tvingade min man köpa åt mej i julklapp så jag slog in den o la den under granen hahaha jo jag är lite halv knäpp

O inte har jag en aning om vad han vill ha ..men men det löser sej ..

Ha det så bra därute var rädda om varandra
Kram Visst är hon fin

Kommentarer
Postat av: Ina

Julklapp till Ulf är icke svårt! presentkort på netonnet, hahaha. Tack för kaffet gumman. Kram.

2008-12-19 @ 12:45:13
URL: http://inapersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nog är du lite halvknasig ibland, men jag älskar dig för det :P Kram Alexandra

2008-12-22 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0