Dan före dan

Jaha då var det snart Jul afton men herregud vart är snön
Idag har vi varit o handlat julklappar ja lite mer än planerat då jag som sagt vann pengar i söndags kväll/ natt 10000kr inte illa pinkat av lilla mej

Men som sagt många klappar blev det så nu finns det inte mkt kvar men betalade lite räkningar oxå och köpte mina goa vän en present ....(Man Måste ha en Telefon man kan ringa på inte bara svara i hahaha Hjärtat jag älskar dej och du vet vem du är )

Har även varit och gratulerat prinsen Samuel han fyller år idag han fick sin present sen såg jag inte skymten av honom ,,,Nya spel till wii det vart populärt tror jag hahaha

I morgon kommer hela släkten nästan i allafall men vi blir väl runt 24 personer men det ska bli sååå kul
Längtar ihjäl mej efter Alexandra som man inte träffar så ofta

Men Lille Gabriel ska inte vara med i år det känns konstigt han har vart med oss i många år nu men han ska vara med sin farmor men det blir ju jätte kul för honom att fira med dom

Nä nu ska jag lägga mej blir en lång dag i morgon

I morgon är det 28 år sen min morfar gick bort Han fyllde år på Julafton och gick bort på Julafton ,,konstigt egentligen

Men ha en Underbar jul alla mina nära och kära
Och Var rädda om varandra där ute Kram 

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snart är det slut på friden! Jag är på ingång :P Love you!

2008-12-24 @ 13:15:47
Postat av: Ina

Tack för att ni kom. Samuel fick en jättebra dag och fina klappar. Spelen var toppen! Kram.

2008-12-25 @ 12:00:09
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0